عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرماندار شهرستان مینودشت با صدور پیامی ۱۶ آذر؛ روز دانشجو را تبریک گفت


فرماندار شهرستان مینودشت با صدور پیامی ۱۶ آذر؛ روز دانشجو را تبریک گفت

فرماندار شهرستان مینودشت با صدور پیامی ۱۶ آذر؛ روز دانشجو را تبریک گفت

فرماندار شهرستان مینودشت با صدور پیامی ۱۶ آذر؛ روز دانشجو را تبریک گفت.
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
دانشجویان در حوادث مهم تاریخ معاصر ایران نقش اثرگذاری داشته اند بی تردید دانشجو مظهر بیداری و دانشگاه نماد آگاهی‌رسانی و مبداء تحولات است و محدود کردن دانشگاه به معنای عدم تحرک و پویایی جوانان انقلابی و مسلمان است.
دانشجو نماد حق طلبی، دفاع از آزادی‌های مشروع و حرکت در مسیر آرمان‌های والا و انسانی است که در مکان دانشگاه با کسب علم و آمیختن آن با مفاهیم عمیق و فطری جدایی‌ناپذیر از نهاد بشر راه توسعه و پیشرفت را به سوی قله‌های موفقیت و افتخار طی می‌کند.
شانزدهم آذر نقطه عطفی در جنبش دانشجویی بود، جنبشی که خود را در درون نظام تعریف می کند و استقلال‌طلبی و آزادی خواهی، اعتقاد و باور به حق حاکمیت مردم بر سرنوشت خود، آزادی بیان واندیشه و اجتماعات و اهتمام ویژه به نقد حکومت و حاکمیت و تساوی حقوق شهروندی، بخشی از هویت آن است.
بنابراین وظیفه دانشجوی مسلمان، شناخت اسلام ناب محمدی مبتنی بر آرمان های بلند امام راحل و اندیشه های رهبر معظم انقلاب از اسلام ارتجاعی، بدلی وخشنی است که نمی‌تواند به نفع اسلام، ملت و کشور باشد .
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطر تمامی شهیدان و جانفشانان عرصه علم و دانش ، امیدوارم با همت و تلاش بی وقفه شما عزیزان در کسب علم و دانش و زایش و رویش فکری ، جایگاه کرسی آزاداندیشی را بیش از پیش ارتقاء دهید و مبتنی بر استقلال طلبی، عدالت خواهی و ظلم ستیزی در روزگاری که ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگر نیازمند هم افزایی و همراهی اقشار و گروه ها برای اثبات حقانیت و جایگاه خود در صحنه معادلات قدرت جهانی است ، مسئولانه و عاشقانه در مسیر توسعه و آبادانی کشور عزیزمان قدم بردارید و از هیچ کوششی دریغ نورزید.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 115
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3304

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:1683
بازدید سال:8316
بازدید کل:1184298