عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مشارکت حداکثری در انتخابات پشتوانه ملی یک کشور است


مشارکت حداکثری در انتخابات پشتوانه ملی یک کشور است

مشارکت حداکثری در انتخابات پشتوانه ملی یک کشور است

سید علی میر باقری مدیر کل سیاسی و انتخابات استان در جلسه شورای اداری مینودشت گفت : مشارکت حداکثری در انتخابات پشتوانه ملی یک کشور است و این مشارکت تعا رف نیست بلکه واقعیتی است که باید به آن توجه شود. وی افزود : آنهایی که دلسوز انقلاب هستند باید تلاش کنند تا مشارکت حداکثری صورت بگیرد نه اینکه مردم را مایوس و بر طبل تفرقه بکوبند . مدیر کل سیاسی و انتخابات استان در ادامه روز شهید را گرامی داشت و بر استمرار راه شهیدان تاکید کرد . ایشان مادران شهید را از نعمات کشور دانست و قدردانی از آنان را یکی از وظایف .
میر باقری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات دولت در بحث جاده ، بهداشت ، کاهش تورم از 38 % به زیر 10% و مسئله تحریم ها را کاری جهادی برای دولت یاد کرد . وی در پایان تاکید کرد اگر می خواهیم که نزد خداوند به عنوان یک ینده محبوب قرار بگیریم باید در جامعه به مردم و کشور خدمت کنیم .
در ادامه این جلسه اسرافیل وزیری فرماندار مینودشت نیز ضمن بر شمردن و تقدیر از تلاش مدیران در سال 95 پیگیری جذب اعتبارات سال جدید را از مدیران خواستار شد . وی خدمات دولت در نظام را بسیار با ارزش و مهم دانست و گفت : اعتبارات زیادی توسط بانکها در رفع موانع تولید به کارگاه ها تزریق شده است که بالغ بر 40 میلیارد تومان در سال جاری رسید . ایشان در ادامه از مدیران خواست تا برنامه های سال آینده را برنامه ریزی و نسبت به پیگیری آن حساس باشند . فرماندار مینودشت در پایان با اشاره به دو انتخابات پیش رو در سال آینده ، مدیران را موظف کرد تا هرچه بیشتر با ستاد انتخابات و مسائل مربوط به آن همکاری نمایند.
حجت السلام خانلری امام جمعه دوزین نیز در این جلسه مدیران را دعوت به صبر ، خوش اخلاقی و اخلاص در عمل کرد . ایشان رسیدگی به کار مردم را یکی از مهمترین اعمالی دانست که مورد توجه خداوند قرار دارد.
مشارکت حداکثری در انتخابات پشتوانه ملی یک کشور است
مشارکت حداکثری در انتخابات پشتوانه ملی یک کشور است
مشارکت حداکثری در انتخابات پشتوانه ملی یک کشور است

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 733
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1211

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 97
بازدید دیروز: 145
بازدید ماه:3241
بازدید سال:9874
بازدید کل:1185856