عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرماندار مینودشت: رسانه ها خدمات نظام را زیر سوال نبرند


فرماندار مینودشت: رسانه ها خدمات نظام را زیر سوال نبرند

فرماندار مینودشت: رسانه ها خدمات نظام را زیر سوال نبرند

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسرافیل وزیری در نشستی با رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز گلستان با بیان اینکه بهتر است رسانه ها با شیوه منطقی و قانونمند نسبت به اطلاع رسانی اقدام نمایند، گفت: ایرنا به مسئولان در امر اطلاع رسانی کمک می کند.
وی خاطرنشان کرد: دولت درحد توان و امکانات، خدمات لازم را برای مردم انجام می دهد که این خدمات باید به درستی به جامعه اطلاع رسانی شود.
وی افزود: برخی رسانه ها بویژه پایگاه های خبری محلی بدون در نظر گرفتن خدمات دولت، مسئولان را زیر سوال می برند که در واقع با این اقدام خود مجموعه نظام را زیر سوال می برند.
وزیری، انعکاس مسائل و مشکلات مردم و منطقه از سوی رسانه ها را امری ضروری دانست و اضافه کرد: بیان نیازها و مشکلات نبایستی جنبه تخریبی پیدا کند و نباید از این طریق کل دولت و نظام را زیر سوال برد.
فرماندار شهرستان مینودشت از آمادگی این فرمانداری برای کمک سخت و نرم افزاری به خبرنگاران خبر داد و یادآور شد: برای کمک به این قشر با همکاری آموزش و پرورش فضایی با سه اتاق به مساحت تقریبی هر یک 24 متر مربع با امکانات سخت افزاری لازم پیش بینی شده که بزودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وزیری، حمایت از خبرنگاران را در تامین نیازهای زندگی مهم دانست و گفت: اگر به مسائل معیشتی و اقتصادی خبرنگاران هم توجه شود آنان فارغ بال در انجام رسالت اطلاع رسانی خویش اهتمام بیشتری می ورزند.
وی با اشاره به برخی مزیت های نسبی مینودشت در حوزه های مختلف از جمله تنوع اقوام و بخش کشاورزی، بر لزوم توجه به این ظرفیت ها و انعکاس هر چه بهتر آن از سوی رسانه ها تاکید کرد.
در این دیدار محمد مهدی کرمانی رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان نیز آمادگی سازمان متبوع خود برای کمک به فرماندار در حوزه اطلاع رسانی حرفه ای و بهنگام را اعلام کرد.
شهرستان مینودشت با افزون بر 85 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
/
فرماندار مینودشت: رسانه ها خدمات نظام را زیر سوال نبرند

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 664
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 936

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 187
بازدید ماه:1675
بازدید سال:8308
بازدید کل:1184290