عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نشست منطقه ای بانوان شرق استان در مینودشت


نشست منطقه ای بانوان شرق استان در مینودشت

نشست منطقه ای بانوان شرق استان در مینودشت

فرماندار مینودشت بر گسترش صنایع دستی سنتی در روستاها تاکید کرد.
در نشست منطقه ای بانوان شرق استان که در فرمانداری مینودشت با حضور نمایندگان امور بانوان فرمانداریها ی گالیکش ، کلاله ، مراوتپه برگزار گردید اسرافیل وزیری بر گسترش صنایع دستی سنتی در روستاها با توجه به توسعه ابریشم بافی تاکید کرد.
وی با اشاره به وجود شهرک صنعتی و صنایع بسته بندی در شهرک صنعتی سهم همکاری بانوان در این زمینه را بسیار حائز اهمیت دانست . فرماندار مینودشت اشاره ای هم به آسیب های اجتماعی بانوان در الگو برداری از رسانه ها ی خارجی در رفتار و شکل اجتماعی و ظاهری زنان و گسترش الگوهای اسلامی و روشهای مختلف پایبندی به مسائل دینی را مورد توجه قرار داد وی در پایان از زحمات امور بانوان استان تشکر و از مدیریت امور بانوان استان خواست تا حضور بیشتری در شهرستان ها داشته باشند.
در ادامه این جلسه خسروی فرماندار گالیکش ، برنامه ریزی دقیق و ارتباط با مراکز علمی در پیشبرد اهداف کلی بانوان را مورد توجه قرار داد و گفت:معمولا آسیب های اجتماعی در سطح استان به طور یکنواخت است و تفاوتی باهم ندارند،لذا با یک برنامه ریزی کلی میتوان به نتیجه یکدست رسید.ایشان در ادامه ضمن تاکید بر ارتباط زیاد دفاتر امور بانوان با یگدیگر مخاطبین این دفاتر را خاص دانست و بر جذب مخاطبین عام تاکید کرد.فرماندار گالیکش در پایان خواست تا در راه اندازی بازار فروش محصولات و صنایع دستی در شهرستانه کمک و همکاری شود.
در پایان این نشست خانم عبداللهی مدیرکل امور بانوان استان ضمن تبریک هفته وحدت و ولادت با سعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق(ع) مقام و ارزش زن را مدیون وجود مبارک حضرت محمد(ص) دانست و گفت:پیامبر اسلام با رفتار خود و ارزش نهادن به مقام زن، جایگاه زن را آن هم در زمان جاهلیت ، از تاریکی رهانید و به روشنایی کشانید.وی برابری حقوق اجتماعی زنان را از دیگر عنایات اسلام دانست.ایشان در ادامه افزودند:نهاد خانواده باید استوار باشد و این استواری در خانواده و از زنان آغاز می شود که بیشترین زمان را برای تربیت کودکان می گذارند.
مدیر کل امور بانوان با تاکید به افزایش سطح سواد در بین زنان با وجود فناوری های جدید و عرصه فضای مجازی ، توجه به این امر را مهم دانست .
مشاور استاندار در امور بانوان گفت : اوقات فراغت زنان باید مدیریت و به شاخص های توسعه بهداشت روحی و جسمی توجه شود. باید تورهای گردشگری تعریف شود و اگر ما مدیریت نکنیم دیگران مدیریت خواهند کرد. وی نقش زنان در عرصه کشاورزی ، تولید ، دامداری ، صنایع دستی ومدیریت را بسیار ارزنده توصیف کرد و از مدیریت 66 زن در استان خبر داد .
بعد از نشست امور بانوان فرمانداریهای شرق استان ، مدیر کل امور بانوان به همراه اعضاء از کارخانه زیتون خانم شمس آبادی در روستای ده حسن خان از توابع بخش مرکزی مینودشت بازدید کردند.
نشست منطقه ای بانوان شرق استان در مینودشت

نشست منطقه ای بانوان شرق استان در مینودشت

نشست منطقه ای بانوان شرق استان در مینودشت

نشست منطقه ای بانوان شرق استان در مینودشت

نشست منطقه ای بانوان شرق استان در مینودشت

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 1339
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 389

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 187
بازدید ماه:1676
بازدید سال:8309
بازدید کل:1184291