عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان مینودشت برگزار شد


آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان مینودشت برگزار شد

آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان مینودشت برگزار شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه وظیفه و تکلیف امروز ما اجرای بهتر مأموریت‌ها است، گفت: سفره مردم با حرف و شعار رونق نمی‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مینودشت: سیدعلی مهاجر امروز سه شنبه ۲۹ فروردین در مراسم تکریم و معارفه فرماندار مینودشت اظهار کرد: حضرت‌ امیرالمؤمنین علی(ع) فرمودند؛ هر آمدنی رفتنی است و هر انتصابی را جا به جایی، خوشا به حال آنان که در طاعات خالق خویش در خدمت مخلوق هستند.

وی با بیان اینکه جلسه امروز جلسه عبرت و دوی امدادی است که یک بُعد آن تکریم و تجلیل است، افزود: مدیر ولایی و جهادی در عمل و رفتار نمود پیدا می‌کند چراکه مردم از شنیدن حرف‌ها و شعارهای زیبا خسته شدند و از مسئولان انتظار عمل دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان متذکر شد:‌ای کاش از ساعت حرف زدن کم کنیم و به سمت عمل و حل مشکلات مردمی برویم، در دوران دفاع مقدس تن را مقابل تانک قرار دادیم و دغدغه رزمندگان این بود که حرف امام زمین نماند امروز در جنگ ترکیبی هم اگر دغدغه عمل به فرمان ولی فقیه باشد فرصتی برای تخریب در فضای حقیقی و مجازی باقی نمی‌ماند.

مهاجر ادامه داد: آیا امروز که مقام معظم رهبری جنگ ترکیبی را اعلام کرده رفتار ما همانند رزمنده جنگ ترکیبی است؟ به جرأت می‌توان گفت اینطور نیست آیا زمانی که دشمن خرمشهر را گرفت ما دست از کار کشیدیم اما امروز که خرمشهرها در پیش است چگونه رفتار می‌کنیم؟

در این مراسم «علی محمد ملکان» به عنوان فرماندار جدید مینودشت معرفی و از زحمات «محمدتقی قزلسفلی» تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

محمد تقی قزل سفلی فرماندار سابق مینودشت در این مراسم اظهار کرد:در دوران مسئولیتم پاسخگویی شبانه‌روزی، برنامه ریزی، نظارت، ارزیابی، عمل به قانون، توجه به آسیب های اجتماعی، رعایت حقوق شهروندی و حرکت در راستای سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت مردمی، پاسخگویی شبانه روزی به مردم در دستور کارم قرار داشت و این مهم را صرفاً منوط به ساعت اداری نمی کردم.

محمدتقی قزلسفلی با بیان اینکه در راستای تقویت فرهنگ دینی و عاشورایی از هیچ تلاشی فروگذار نکردیم، افزود: تکریم ارباب رجوع سرلوحه کار ما قرار داشت و این مهم را به همه مدیران تأکید می کردم.

علی محمد ملکان فرماندار جدید مینودشت نیز در این مراسم اظهار کرد: ظرفیت های گلستان در حوزه های مختلف اعم از کشاورزی، گردشگری، اقتصادی و غیره بی شمار است اما متأسفانه این ظرفیت های عظیم به درستی مورد استفاده قرار نگرفته است.

علی محمد ملکان با بیان اینکه ظرفیت های بی شمار گلستان موجب توسعه و پیشرفت استان نشد، گفت: متأسفانه درآمد سرانه خانوار در گلستان پایین تر از میانگین کشوری است و این مهم نشان می دهد ظرفیت های استان موجب ارتقای سطح زندگی و معیشت مردم نشده است.

وی استفاده از ظرفیت تمامی اقشار جامعه به ویژه نخبگان و فرهیختگان را برای پیشرفت مینودشت ضروری خواند و یادآور شد: تلاش می کنم از همه ظرفیت های برای رفع مشکلات و پیشرفت شهرستان کمک بگیرم. از این پس فرمانداری مینودشت به هیچ حزب، گروه و تیمی بدهکار نیست چراکه برگرفته از نگاه دولتی است که برای حاکمیت ارزشی و انقلابی کار می کند.

 

آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان مینودشت برگزار شد

 

آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان مینودشت برگزار شد

 

آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان مینودشت برگزار شد

 

آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان مینودشت برگزار شد

 

آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان مینودشت برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 484
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3681

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 45
بازدید دیروز: 16
بازدید ماه:1395
بازدید سال:1395
بازدید کل:1177377