عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مدیران با کار جهادی و خدمت صادقانه، مردم را به آینده امیدوار کنند


مدیران با کار جهادی و خدمت صادقانه، مردم را به آینده امیدوار کنند

مدیران با کار جهادی و خدمت صادقانه، مردم را به آینده امیدوار کنند

 

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه امروز دشمنان انقلاب با جنگ ترکیبی و رسانه‌ای خود به دنبال ناامید کردن مردم نسبت به دولت و نظام هستند، تصریح کرد: مدیران باید با کار جهادی و خدمت صادقانه مردم را به آینده امیدوار کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مینودشت؛ سیدعلی مهاجر عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری مینودشت گفت: دلخوشی دشمنان انقلاب به ناامید کردن مردم نسبت به دولت و نظام است که باید با کار و خدمت صادقانه این دلخوشی دشمن را به یاس تبدیل کنیم.

وی اضافه کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی و اداری گلستان بایستی با هم افزایی و همراهی یکدیگر گره مسائل و مشکلات مردم را باز کنند و گزارش اقدامات خود را در قالب جهاد تبیین برای مردم بازگو نمایند تا آنها در عمل متوجه کارها شوند.

مهاجر بابیان اینکه امروز مردم نسبت به فرایندهای اداری فعلی گله دارند که مدیران دستگاه‌های اداری و اجرایی باید آنرا اصلاح نمایند، بیان داشت: در سیستم اداری نباید قوم بازی و سفارش کاری باشد و کارهای اداری مردم بدون تبعیض و با رعایت عدالت در اسرع وقت انجام شود.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم دولت مردمی و انقلابی نام دارد و باید تک تک مدیران آن در رفتار و عمل چهره مردمی، جهادی و انقلابی داشته باشند زیرا مردم بر رفتار و عملکرد مدیران این دولت نظارت دارند و قضاوت‌ می‌کنند و نبایستی امید آنها به دولت را ناامید کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان همچنین با تاکید بر ضرورت خدمت شبانه‌روزی بی منت و صادقانه مدیران به مردم در راستای راهبرد دولت سیزدهم گفت: امروز در شرایط جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمنان بایستی با عملکرد خوب مدیران، مردم را به آینده امیدوار کرد.

مهاجر افزود: مجموعه مدیران ارشد گلستان بویژه استاندار پیگیر رفع مشکلات و کمبودهای زیرساختی استان هستند و در سایه این پیگیری‌ها گره پتروشیمی گلستان پس از ۱۷ سال باز شد.

وی همچنین گفت که در سیستم اداری و کمیته انتصابات آن در گلستان ضمن استفاده از از ظرفیت شایستگان همه اقوام اما نگاه و رفتار قومیتی در ارائه خدمات به مردم نخواهیم داشت.

فرماندار مینودشت هم در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد یکساله دولت سیزدهم در این شهرستان گفت: سفر ۲ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و امور اقتصادی و اداری، پنج معاون وزیر و نیز استاندار گلستان و معاونین وی و بیشتر مدیران کل استان به مینودشت که منشا خدمات خوبی بود، بخشی از عملکرد دولت در این شهرستان است.

محمدتقی قزل سفلی افزود: وحدت و انسجام بسیار خوب بین مردم و مدیران در مینودشت سبب شده تا آرامش و امنیت مطلوبی در این شهرستان حاکم باشد و نقشه دشمنان برای ایجاد اغتشاش یا حوادث مشابه ناکام بماند.

وی، اهتمام دولت به تکمیل سد نرماب چهل چای با تصویب هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر ۱۳ اسفند سال ۱۴۰۰ به گلستان که تاکنون ۷۰۰ میلیارد تومان آن تخصیص یافته، پیگیری پرداخت سهم مالیات بر ارزش افزوده معادن ذغال سنگ مینودشت از استان سمنان که هم اکنون ۱۰ میلیارد تومان مطالبه داریم، پیش بینی ۴۲۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی و رونق تولید در راستای رشد هشت درصدی اقتصادی که تاکنون برای ۳۰۰ میلیارد تومان آن پرونده تشکیل و به بانک ها معرفی شدند و اختصاص ۶۲ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ ئ ۱۸ که اخیرا حدود ۶۷ میلیارد تومان دیگر هم اختصاص یافته، بخشی از اقدامات یکساله دولت در این شهرستان بوده است.

قزل سفلی ادامه داد: فقط در هفته دولت و دهه مبارک فجر پارسال در مجموع هزار و ۱۶۸ پروژه عمرانی، تولیدی و اقتصادی با اعتبار ۶۳۱ میلیارد تومان و اشتغالزایی هزار و ۲۰۵ نفر یا افتتاح و یا عملیات اجرایی آن در مینودشت آغاز شده است.

فرماندار مینودشت، ضرورت تسریع در ساخت درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی و ۲ پایگاه اورژانس جاده‌ای و ۱۱۵ و نیز رفع مشکلات کمبود آب آشامیدنی که هم اکنون با کمبود ۴۵ لیتر در ثانیه در مناطق شهری و ۶۰ لیتر در ثانیه در مناطق روستایی مواجه‌ایم را از مطالبات مردم از دولت برشمرد و گفت: بحمدالله در سایه تلاش نظام جمهوری اسلامی تمایمی ۷۲ روستای مینودشت از آسفالت، گاز طبیعی، تلفن و برق و آب برخوردارند.

به گفته وی، از ۱۲ هزار واحد مسکونی موجود در روستاهای مینودشت هشت هزار واحد آن مقاوم سازی شدند.

 

مدیران با کار جهادی و خدمت صادقانه، مردم را به آینده امیدوار کنند

 

مدیران با کار جهادی و خدمت صادقانه، مردم را به آینده امیدوار کنند

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 201
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3673

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 8
بازدید ماه:3
بازدید سال:6636
بازدید کل:1182618