عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » همکاری خانواده ها با آموزش و پرورش ضروری است

سرپرست فرمانداری مینودشت:

همکاری خانواده ها با آموزش و پرورش ضروری است

همکاری خانواده ها با آموزش و پرورش ضروری است

امروز و در بازدید سرزده فرماندار و اعضای شورای سلامت شهرستان مینودشت از مدارس این شهرستان آخرین وضعیت پروتکل های بهداشتی در مدارس مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مینودشت؛ امروز و در بازدید سرزده سرپرست فرمانداری، ریاست اداره آموزش و پرورش، رئیس شبکه بهداشت و درمان و کارشناسان بهداشتی شورای سلامت شهرستان مینودشت با حضور در تعدادي مدارس شهري تحت پوشش از جمله دبيرستان شهيد سهيلي و ... این شهرستان آخرین وضعیت پروتکل های بهداشتی در مدارس را مورد ارزیابی قرار دادند.

در این بازدید سیدابوالفضل حسینی نیا با تبریک به مناسبت بازگشایی مدارس به معلمان و دانش آموزان ضمن تاکید بر رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی گفت: شرایط امروز کشور به خصوص وضعیت بازگشایی مدارس در وضعیت کنونی کرونایی برای دانش اموزان و معلمان شاید در ابتدای کار با سختی ها و چالش های اساسی همراه باشد ولی به دلیل اینکه این بیماری دامنه دار است و شاید چندین ماه و سال طول بکشد باید خودمان را با این شرایط هماهنگ کنیم.

وی افزود: اجرای پروتکل های بهداشتی از سوی مسئولان مدرسه و خود دانش آموزان می تواند نقش مهمی در پیشگیری از این بیماری در سطح مدارس باشد.

سرپرست فرمانداری مینودشت تصریح کرد: رعایت فاصله اجتماعی در کلاس های درس به همراه پوشیدن ماسک و ضد عفونی کردن کلاس های درس در دو شیفت صبح و عصر مدارس یکی از مهمترین وظایف مسئولان مدارس است.

وی در ادامه تاکیدکرد: اجرای دستورالعمل های بهداشتی در بحث ضد عفونی کردن سرویس های بهداشتی و کاهش زمان برگزاری کلاس درس و فعالیت های جانبی در مدارس از مهمترین کارهای است که باید به آن توجه کافی داشت.

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 275
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2808

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 28
بازدید دیروز: 8
بازدید ماه:28
بازدید سال:6661
بازدید کل:1182643