عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ظرفیت های نهفته ای در شهر دوزین وجود دارد که هنوز بالفعل نشده اند

فرماندار مینودشت در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهردوزین:

ظرفیت های نهفته ای در شهر دوزین وجود دارد که هنوز بالفعل نشده اند

ظرفیت های نهفته ای در شهر دوزین وجود دارد که هنوز بالفعل نشده اند

امام جمعه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دوزین با "سید ابوالفضل حسینی نیا" سرپرست فرمانداری شهرستان مینودشت دیدار و در خصوص مسائل و مشکلات حوزه شهری دوزین بحث و تبادل نظر نمودند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مینودشت، سید ابوالفضل حسینی نیا سرپرست فرمانداری مینودشت با بیان اینکه پتانسیل و ظرفیت های نهفته ای در شهر جدید التاسیس دوزین وجود دارد که هنوز بالفعل نشده اند، بر مدیریت صحیح و برنامه ریزی عملی و خردمندانه جهت استفاده از این ظرفیت ها تاکید کرد.

سید ابوالفضل حسینی نیا ایجاد فضای تعاملی و روحیه وفاق، همدلی و تفاهم را برای توسعه، پیشرفت وآبادانی هر چه بیشتر شهر دوزین ضروری دانست و خطاب به شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دوزین گفت: لازم است برنامه محور باشیم و با دوری جستن از پرداختن به مسائل حاشیه ای و تمرکز بر موضوعاتی که توان های بالقوه شهرستان را بالفعل تبدیل می کند، در جهت خدمت هر چه بیشتر و بهتر به مردم گام برداریم.

شهردار دوزین ضمن عرض تبریک انتصاب حسینی نیا به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان مینودشت، گفت: فرصت مناسبی به وجود آماده تا با همفکری فرماندار جدید که بومی شهرستان هستند و نسبت به منطقه شناخت کامل دارند، برنامه های شهر دوزین در حوزه های مختلف پیگیری شود.

کاهش درآمد شهرداری دوزین و لزوم استفاده از ظرفیت خیرین شهرستان در حوزه های مختلف آموزشی، فرهنگی و درمانی، رونق هر چه بیشتر صنعت گردشگری شهرستان، از جمله مهمترین محورهایی بود که هر یک از اعضای شورای اسلامی شهر دوزین به آن پرداختند.

شهردار دوزین ضمن ارائه گزارشی به تشریح وضعیت پروژه های عمرانی شهرداری دوزین پرداخت و از اعلام آمادگی این شهرداری برای همکاری با مجموعه فرمانداری جهت انجام هرچه بهتر ماموریت های سازمانی این نهاد تاکید کرد.

 

 

ظرفیت های نهفته ای در شهر دوزین وجود دارد که هنوز بالفعل نشده اند

 

ظرفیت های نهفته ای در شهر دوزین وجود دارد که هنوز بالفعل نشده اند

 

 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 326
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2662

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 102
بازدید دیروز: 1058
بازدید ماه:1204
بازدید سال:7837
بازدید کل:1183819