عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام فرماندار مینودشت به مناسبت هفته هلال احمر


پیام فرماندار مینودشت به مناسبت هفته هلال احمر

 

پیام فرماندار مینودشت به مناسبت  هفته هلال احمر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مینودشت؛ سید رضا طباطبائی فرماندار شهرستان مینودشت با صدور پیامی هفته هلال احمر را به جمعیت فداکار و تلاشگر این نهاد تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:
نام جمعیت هلال احمر با ارزش ها و مفاهیمی چون ایثار، از خود گذشتگی، انسانیت و احسان، سعه صدر، احساس مسئولیت و مهربانی گره خورده است. انسانهای شریف و وارسته‌ای که با اراده ستونی، امیدواری و دل های سرشار از شور یاری همچون فرشتگان بی‌هیچ گونه منت و درخواستی سر بر فرمان خدا نهاده و از جان و دل به کمک نیازمندان و امدادطلبان می شتابند.
جمعیت هلال احمربا بهره گیری از آموزه های مکتب اسلام عزیز و سیاست های نظام اسلامی و به فعلیت رساندن ظرفیت های بشردوستانه مردم مؤمن و همیشه انقلابی ایران، نقش مهمی در نهادینه کردن فرهنگ یاد شده در گوشه گوشه ی دنیا ایفا نماید و در سخت ترین شرایط و بحرانی ترین لحظات به ویژه در هنگام خشم و قهر طبیعت در کنار همشهریان و هموطنان و همنوعان خود حاضر باشند و برای آسایش و رفاه آن ها از آرامش و عافیت خود چشم پوشیده اند.
اکنون که در آستانه گرامیداشت هفته هلال احمر قرار داریم مراتب سپاس خود را از تلاش و زحمات ارزشمند این مجموعه خدوم و ارزشمند در اجرای برنامه ها و فعالیت های امدادی و بشر دوستانه، اسکان مسافران در کولاک و سرما و نجات افراد در راه مانده و یاری مردم در تصادفات بین جاده ای ،جمع آوری کمک به آسیب دیدگان، حضور در بحران ها و حضور موثر در ستاد بحران شهرستان اعلام میدارم.
امید است این مجموعه کوشا، در پرتو توجهات حضرت حق در راه خدمت به نیاز مندان و حادثه دیدگان و در تمامی مراحل زندگی موفق و موید باشند.
 
سید رضا طباطبایی 
فرماندار شهرستان مینودشت
 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 572
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2596

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 8
بازدید ماه:3
بازدید سال:6636
بازدید کل:1182618