عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » چهارشنبه‌سوری، خطری برای گسترش کروناست

حسینی نیا معاون سیاسی فرماندار مینودشت :

چهارشنبه‌سوری، خطری برای گسترش کروناست

چهارشنبه‌سوری، خطری برای گسترش کروناست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان مینودشت،گفت: هرگونه تجمعی به ویژه تجمع در پنج شنبه آخرسال، زیارت اهل قبور و چهارشنبه‌سوری، یک خطر بسیار جدی برای شیوع و انتشار ویروس کروناست.

سید ابوالفضل حسینی نیا، در حاشیه نشست ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا شهرستان مینودشت، ضمن تقدیر از کادر پزشکی، افزود: این فرمانداریمخالف برگزاری جشن های سنتی و هر برنامه‌ای که باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی در چارچوب قانون شود، نیست و از چنین برنامه‌هایی نیز حمایت می‌کند اما همانگونه که بارها توسط دانشگاه علوم پزشکی تاکید شده است، هر گونه تجمعی در شرایط موجود خطرساز است و امنیت سلامت جسمی شهروندان را شدیدا با خطر مواجه می‌کند،

وی بیان کرد: با توجه به موارد یاد شده، تجمع پنج شنبه آخرسال و چهارشنبه‌سوری، یک خطر بسیار جدی برای فراگیرشدن ویروس کروناست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان مینودشت ادامه داد:هماهنگی‌های لازم از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله انتظامی، اجرایی و خدمات رسان در این شهرستان، برای پشت سر گذاشتن چهارشنبه سوری بی خطر برای شهرستان اندیشیده شده است.

حسینی نیا ، با قدردانی از شهروندان عزیزی که رعایت مسایل بهداشتی برای شکست بیماری کرونا را از اولویت‌های مهم خود قرار داده‌اند، اظهار داشت:آتش نشانی، اورژانس و بیمارستان‌ها به همراه دستگاه های انتظامی و قضایی برای پیشگیری از خطرات احتمالی و حفظ سلامت جانی و مالی شهروندان در آماده باش کامل به سر می‌برند و اطمینان داریم مردم نیز شرکت در تجمع مراسم چهارشنبه سوری را یک خطر بالقوه برای شیوع ویروس کرونا در بین اعضای خانواده و عزیزان خود می‌دانند وما را در ادامه مسیر پیشگیری و مقابله با این بیماری با ایجاد پویش‌های مردمی (در خانه می‌مانم) همراهی خواهند کرد.

او گفت: نه تنها عدم شرکت در تجمع برگزاری چهارشنبه سوری امسال، بلکه فرصت برای دید و بازدید نوروزی از بستگان و عمل به این سنت حسنه ایرانی، اسلامی و حتی مسافرت‌های غیر ضروری و تفریحی، بعد از مهار و شکست ویروس کرونا وجود دارد.

حسینی نیا بیان داشت: انتظار داریم شهروندان عدم ترددهای غیر ضروری در سطح شهر را در کنار رعایت نکات بهداشتی جدی‌تر از قبل مدنظر داشته باشند.

وی اضافه کرد: امروز نیاز به یک همدلی و اتحاد برای شکست این بیماری احساس می‌شود و جا دارد از همراهی مردم به سبب ماندن در خانه‌ها، خریدهای اینترنتی و انجام اقدامات بهداشتی تشکر کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان مینودشت همچنین گفت: شهروندان محترم به شایعات و اخبار منابع غیر رسمی توجه نکنند و یقین بدانند در بحران اخیر و موضوع شیوعویروس کرونا، با اتخاذ تصمیمات به موقع توسط ستاد بحران این شهرستان و با استفاده از دستورات استانداری، یک سیستم نظارت، پیشگیری و کنترل بسیار خوب در این شهر شکل گرفته است.

 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 387
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2517

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 8
بازدید ماه:3
بازدید سال:6636
بازدید کل:1182618