عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تشویق به کارهای خوداشتغالی و تولیدی


تشویق به کارهای خوداشتغالی و تولیدی

تشویق به کارهای خوداشتغالی و تولیدی

فرماندار مینودشت در جلسه شورای اداری تشویق به کارهای خود اشتغالی و تولیدی را راهی برای گذر از بیکاری کاذب در جامعه دانست.
اسرافیل وزیری با اشاره به اینکه پتانسیل های موجود در منطقه برای کاهش بیکاری بسیار اثربخش است گفت:کشاورزی و دامپروری از گزینه هایی است که باید به طرف صنعتی شدن سوق داده شود و تبدیل فرآورده های این دو گزینه تا حدودی مهیا و آماده است و باید جوانان منطقه به دنبال آن صنعت باشند نه دلالان اقتصادی.وی تاکید کرد باید در این زمینه شغل جدید خلق شودو برای کارگروه های اشتغال بخصوص اشتغالزایی جوانان و خانواده ها برنامه ریزی شود تا از بیکاری کاذب عبور کنیم و جوانان احساس نکنند که در منطقه ای زندگی می کنند که هیچگونه فرصت شغلی وجود ندارد و نا امید شوند.
فرماندار مینودشت در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شهدای 8 سال جنگ تحمیلی اقتدار نظام اسلامی را در خلق سلحشوری ها و پایمردی جوانان و ملت ایران در آن دوران یاد کرد.
اسرافیل وزیری اشاره ای هم به آغاز سال تحصیلی کرد و افزود: باید مدیران و روشنفکران در آموزش و پرورش دور اندیشی کنند تا هرسال شاهد کسب رتبه های بالاتر در تحصیل علم و دانش از فرزندانمان باشیم.فرماندار مینودشت در پایان تاکید کرد در تعلیم و تربیت هروقت غافل شدیم آسیب دیدیم.
در ادامه حجه السلام حسینی امام جمعه مینودشت با بیان این مطلب که چه کارهایی باعث فراموشی خداوند می شود گفت:آرزوهای طولانی و واهی،اطاعت از شیطان،ارتکاب معاصی و پیروی از شهوات،اندیشیدن به خداوند را از ذهن مومن دور می کند.ایشان با نزدیکی دهه ولایت این دهه را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود:افضل اعیاد عید غدیر است و انشا ا... با اجرای بازسازی واقعه غدیر و برنامه ریزی فرهنگی بتوانیم حق مطلب را ادا کنیم.
درپایان سرهنگ علیخانی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج مینودشت عملکرد ستاد واقعه غدیر را تشریح و در خصوص مضرات ماهواره اینگونه بیان داشت که این ابزار رسانه ای خانواده ها را مورد هدف قرار داده و نقش بسزائی در نابودی و نا امیدی جوانان جامعه دارد و جوانان را به دوری از ارزشهای اسلامی تشویق و بسوی بهائیت ترغیب می کند.
تشویق به کارهای خوداشتغالی و تولیدی[/center]
[center]تشویق به کارهای خوداشتغالی و تولیدی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 899
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 251

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 63
بازدید دیروز: 81
بازدید ماه:6121
بازدید سال:6121
بازدید کل:1182103