عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیش بینی ۳۱۲ شعبه اخذ رای در بزرگترین حوزه انتخابیه شرق گلستان


پیش بینی ۳۱۲ شعبه اخذ رای در بزرگترین حوزه انتخابیه شرق گلستان

پیش بینی ۳۱۲ شعبه اخذ رای در بزرگترین حوزه انتخابیه شرق گلستان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مینودشت، به نقل از ایرنا - رییس حوزه انتخابیه شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوتپه واقع درشرق استان گلستان اعلام کرد: در این حوزه انتخابیه که با گستره ۶ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع وسعت، بزرگترین حوزه‌ در منطقه به شمار می‌رود، ۳۱۲ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.

سیدرضا طباطبایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت که از مجموع شعب اخذ رای پیشبینی شده دراین حوزه انتخابیه، ۷۵ شعبهدر شهرستان مینودشت، ۷۶ شعبه در شهرستان گالیکش، ۸۹ شعبه در شهرستان کلاله و ۷۲ شعبه هم در شهرستان مراوه‌تپه مستقر شده و کار رایگیری از مردم را در دوم اسفند انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکهاز مجموع جمعیت تقریبی ۳۴۰ هزار نفری این چهار شهرستان واقع درشرق استان گلستان، ۶۵ درصد واجد شرایط شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند و میزان مشارکتدر انتخابات گذشته که به‌طور میانگین حدود ۹۰ درصد بوده است، ابراز امیدواری کرد کهدر انتخابات دوم اسفند امسال هم به همین میزان یا بیشتر، مردم در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

طباطبایی همچنین از فراهم بودن شرایط و امکانات زیرساختی اعم از تجهیزات سخت و نرم‌افزاری و تامین حدود هفت هزار نفر نیروی انسانی مورد نیاز برای هر شعبه اخذ رای درقالب عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و نیروی انتظامی و امنیتی برای برگزاری انتخابات باشکوه درحوزه انتخابیه اصلی مینودشت و سه حوزه فرعی آن یعنی گالیکش، کلاله و مراوه تپه خبر داد و اضافه کرد: تعرفه برگ رای هم، بیش از آمار واجدین شرایط تامین شده است.

وی با یادآوری برگزاری همایش‌های انتخاباتی برای گروه‌های مختلف مردم در چهار شهرستان این حوزه انتخابیه، تصریح کرد: همه شرایط برای برگزاری انتخاباتباشکوه و این همایش بزرگ ملی در روز جمعه دوم اسفند فراهم است و از مردم نیز درخواست می‌شود، با شروع رسمی رای گیری، در شعب اخذ رای حضور یافتهو رای خود را به صندوق بیندازند.

رییس حوزه انتخابیه چهار شهرستان مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه ادامه داد: از هفته‌ها پیش تا الان تلاش‌ زیادی از سوی ائمه جمعه و جماعات، علما و روحانیون، نخبگان، فرهیختگان، معتمدان، متنفذین، مدیران و نامزدها برای تشویق و ترغیب واجدین شرایط برای شرکت در انتخابات انجام شده که انشاالله برآیند این تلاش‌ها مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دوم اسفند باشد.

طباطبایی با مهم دانستن انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: جایگاه این نهاد در قانونگذاری و نظارت بر اجرای قوانین، شرکت همه واجدین شرایط در این همایش بزرگ ملی را ضروری کرده وحضور حداکثری مردم در انتخابات، پشتوانه‌ محکمی برای نظام جمهوری اسلامی و رهبری و نیز خنثی کننده توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب خواهد بود.

وی اضافه کرد: درحال حاضر فعالیت تبلیغاتی۳۹ نامزد تایید صلاحیت شده و باقی مانده تا الان درچهار شهرستان این حوزه انتخابیه در حال انجام است و براساس قانون انتخابات، مهلت تبلیغات،ساعت هشت صبح فردا (پنجشنبه) به پایان می‌رسد.

چهار شهرستان مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه بامجموع جمعیت تقریبی ۳۴۰ هزار نفر واقع درشرق استان گلستان، یک کرسی نمایندگی درمجلس شورای اسلامی دارند.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 741
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2494

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اسفند 1402  »    >
شیدسچپج
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 172
بازدید دیروز: 95
بازدید ماه:17571
بازدید سال:102166
بازدید کل:1175965