عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » انتخابات از جلوه‌های مهم مشارکت سیاسی مردم است

فرماندار مینودشت:

انتخابات از جلوه‌های مهم مشارکت سیاسی مردم است

انتخابات از جلوه‌های مهم مشارکت سیاسی مردم است

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مینودشت، به نقل از ایرنا: فرماندار مینودشت درشرق استان گلستان شرکت در انتخابات را از جلوه‌های مهم مشارکت سیاسی مردم در نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: بواسطه این مشارکت سیاسی بایستی منزلت انسان‌ها ارتقا یابد.

سیدرضا طباطبایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: هیچ داوطلبی یا مسوولی حق ندارد در راستای منافع شخصی و برای کسب رای بیشتر، به  منزلت مردم خدشه وارد کند.

وی با یادآوری اینکه مردم انقلابی و همیشه درصحنه این شهرستان در تمام انتخابات‌های برگزار شده قبلی، بالای ۹۰ درصد مشارکت داشته‌اند، خاطرنشان کرد که در انتخابات دوم اسفند امسال نیز این میزان مشارکت تکرار خواهد شد.

فرماندار مینودشت گفت: از مجموع ۸۱ هزار نفر جمعیت شهرستان مینودشت حدود ۶۰ هزار نفر آنها واجد رای دادن هستند که باتوجه به سوابق حضور آنها در انتخابات‌های گذشته، پیش بینی می‌شود در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند امسال نیز بالای ۹۰ درصد مشارکت داشته باشند.

طباطبایی اضافه کرد: ممکن است برخی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی برای موفقیت و جلب آرای مردم، اقدام به پهن کردن سفره و توزیع غذا نمایند و یا با پرداخت مبالغی به برخی افراد در محلات و روستاها، اقدام به خرید رای مردم کنند که ره بجایی نخواهند برد.

وی بابیان اینکه این قبیل اقدامات توهین به منزلت و جایگاه مردم است، تصریح کرد که مردم آگاه و هوشیار هستند و فریب این دسته از داوطلبان را نمی‌خورند و افزون بر آن، هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات نیز چنین حرکات ناپسندی را رصد و با متخلفان در هر مرحله‌ای از انتخابات برخورد می‌کنند.

فرماندار مینودشت ادامه داد: تا الان هیچ تخلفی در این حوزه انتخابیه گزارش نشده و همه تلاش دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات و هیات‌های نظارت و بازرسی، برگزاری انتخاب سالم با رعایت قانون و مشارکت پرشور مردم در دوم اسفند امسال است.

طباطبایی یادآور شد: در مهلت نام‌نویسی داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی درحوزه انتخابیه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه درمجموع ۸۰ نفر شامل ۷۵ آقا و پنج خانم، ثبت نام کردند که هم اکنون فرایند بررسی صلاحیت آنها توسط هیات‌های اجرایی درحال انجام است.

حوزه انتخابیه اصلی شهرستان مینودشت که سه شهرستان گالیکش، کلاله و مراوه تپه درشرق استان گلستان را نیز به عنوان حوزه فرعی زیرپوشش دارد، درمجموع با افزون بر ۳۳۰ هزار نفر جمعیت، یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 463
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2405

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 187
بازدید دیروز: 379
بازدید ماه:1668
بازدید سال:8301
بازدید کل:1184283