عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » وزیر کشور با اشاره به مشکلات مالی و اقتصادی دولت اظهار کرد:علی رغم شرایط بد اقتصادی و مشکلات مالی، در حال حاضر تورم تک رقمی شده است


وزیر کشور با اشاره به مشکلات مالی و اقتصادی دولت اظهار کرد:علی رغم شرایط بد اقتصادی و مشکلات مالی، در حال حاضر تورم تک رقمی شده است

 وزیر کشور با اشاره به مشکلات مالی و اقتصادی دولت اظهار کرد:علی رغم شرایط بد اقتصادی و مشکلات مالی، در حال حاضر تورم تک رقمی شده است

وزیر کشور با اشاره به مشکلات مالی و اقتصادی دولت اظهار کرد:علی رغم شرایط بد اقتصادی و مشکلات مالی، در حال حاضر تورم تک رقمی شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی عصر شنبه، در جلسه هم اندیشی نخبگان و فعالان اقتصادی شهرستان های مینودشت، کلاله و مراوه تپه با بیان این که اقتصاد مقاومتی یک وظیفه عمومی است و همه باید نسبت به آن احساس مسئولیت کنند، تصریح کرد: این نوع اقتصاد به معنی اجرای ۱۰۰ پروژه نیست بلکه باید در اجرای پروژه ها اولویت بندی وجود داشته باشد.
وی اضافه کرد: زخم عمیق بر پیکره ایران، بی عدالتی و عدم توازن زیرساخت ها است که تا درست نشود وضع کشور درست نخواهد شد.
دکتر رحمانی فضلی عناصر اقتصاد از دیدگاه مقام معظم رهبری را مردم، عدات محوری، دانش بنیان بودن، درون زایی و برون گرایی عنوان کرد و ادامه داد: منشأ نارصایتی مردم عمدتا در ابعاد اقتصادی است و راه نجات اقتصاد کشور هم توجه به اقتصاد مقاومتی است.
وزیر کشور با بیان اینکه کسی با اقتصاد مقاومتی مخالفت علمی نکرده است این نوع اقتصاد را یک تجربه جهانی برشمرد و گفت: برای مبارزه با دشمن باید یک اقتصاد قوی داشت.
وی با تاکید بر این که دشمنان هیچگاه به قول خود پایبند نیستند، خواستار تقویت بنیه نظامی کشور شد و اظهار کرد: باید متحدین را تقویت و شرایط اقتصادی را بهبود ببخشیم.
دکتر رحمانی فضلی مردم را مولفه دیگری از قدرت کشور دانست و افزود: اگر مردم را از دست بدهیم قدرت را از دست داده ایم.
وی ولایت و رهبری را هم مولفه قدرت برشمرد و گفت: انسجام و وحدت ملی مولفه قدرت دیگر است اگر این محورها مورد هجمه و تضعیف قرا بگیرد در لباس دشمن قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه ۵۵ درصد ثروت کشور در تهران است و این عدالت محوری نیست، ادامه داد: عدالت یعنی اینکه امکانات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی یکسان در تمام نقاط کشور وجود داشته باشد.
وی با تاکید بر این که باید اقتصاد مقاومتی در همه شهرستان های گلستان اجرایی شود، اظهار کرد: تاکنون ضعف کشور در اقتصاد بوده و مقام معظم رهبری بر اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی تاکید داشته تا ضعف ها در این حوزه کاهش یابد.
دکتر رحمانی فضلی، اقتصاد مقاومتی را از نظر علمی کاملا منطقی دانست و گفت: همه دنیا از این تجربه استفاده کرده و استفاده از ظرفیت ها و توانایی های داخلی منشا تحول در این کشورها بوده است.
وی ادامه داد: بعد از انقلاب در تامین زیرساخت ها خیلی کار شده است اما در اشتغال و درآمد در تمام مناطق کشور کار نشده است.
اظهار کرد: دین اسلام و اعتقادات دینی منشاء قدرت و وحدت ماست و باید مولفه های قدرت ملی را قدر بدانیم.
وی با بیان اینکه جنگ هشت ساله تحمیلی را اعتقادات دینی ما اداره کرد، افزود: مردم عنصر مهمی برای قدرت ملی هستند و اگر آن ها را از دست بدهیم قدرت را از دست داده ایم.
وزیر کشور با بیان اینکه منشا نارضایتی مردم مسائل اقتصادی است، بیان کرد: مردم یکی از مولفه های اقتصاد مقاومتی هستند و برای تحقق سیاست های ابلاغی حوزه اقتصاد مقاومتی باید همه مردم احساس مسئولیت کرده و وارد صحنه شده و در همه ابعاد ان مشارکت واقعی داشته باشند.
دکتر رحمانی فضلی با تاکید بر اینکه باید در مسیر تغییر نظام بودجه ریزی و اداری گام برداریم، تصریح کرد: هم اکنون کشور در امنیت کامل است و سرمایه گذاران رغبت به سرمایه گذاری دارند و همه باید کمک کنیم تا سرمایه گذاری در کشور تقویت شده تا اقتدار کشور حفظ شود.
وزیر کشور با تاکید بر اینکه ائمه جمعه باید مشارکت مردم را تقویت کنند، خاطرنشان کرد: ائمه جمعه باید گفتمان اقتصاد مقاومتی و جریان فرهنگی اقتصاد مقاومتی را ایجاد کرده و مردم و رسانه نیز پای کار باشند
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 737
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1041

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 114
بازدید دیروز: 16
بازدید ماه:1464
بازدید سال:1464
بازدید کل:1177446