عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تودیع ومعارفه فرمانده انتظامی بخش کوهسارات شهرستان مینودشت


تودیع ومعارفه فرمانده انتظامی بخش کوهسارات شهرستان مینودشت

تودیع ومعارفه فرمانده انتظامی بخش کوهسارات  شهرستان مینودشت

مراسم تودیع و معارفه با حضور بخشدار و امام جمعه بخش کوهسارات، فرمانده انتظامی شهرستان مینودشت و جمعی از دهیاران،معتمدین بخش در محل بخشداری برگزارگردید. در این جلسه ابتدا محمد رضا میرنیا بخشدار بخش کوهسارات ضمن قبولی طاعات وعبادات درماه مبارک رمضان گفت : ماه مبارک رمضان ماه تقرب به ارزشهای الهی وخودسازی است که انشاا... همه ما از برکات وفیوضات این ماه کمال استفاده را ببریم. وی هدف از تشکیل نیروی انتظامی را استقرار نظم وامنیت وتامین آسایش عمومی ونگهبانی وپاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در قلمرو کشور جمهوری اسلامی بیان کرد.
بخشدار کوهسارات افزود : امروز نیروی انتظامی با اقتدار نسبت به تامین امنیت در جامعه اقدام می کند.امنیت در شهرها وروستاها.امنیت درمرزها.مبارزه با موادمخدر.قاچاق.منکرات.مقابله ومبارزه باهرگونه خرابکاری.تروریسم وهمه اینها از برکات وجودی نیروی انتظامی است که مردم در جامعه احساس آرامش وآسایش میکنند،وامروز پلیس ایران با همه پلیسهای دنیا متفاوت است چرا که پلیس ایران بر اساس اعتقاد واخلاق وقوانین ومقررات ومردم داری عمل می نماید.
ایشان در ادامه از زحمات سروان مصطفی لو دربخش کوهسارات در طول مدت خدمت ایشان تشکرکرد.
دراین جلسه همچنین سرهنگ حسینی فرماندهی انتظامی شهرستان مینودشت نیز گزارشی از عملکرد انتظامی شهرستان را بیان و در ادامه حاج اقا خانلری امام جمعه بخش کوهسارا ت مسئولیت را امانتی الهی دانست که بدست ما سپرده میشود واین امانت الهی را باید امانت داری و پاسداری کنیم .
درپایان سرهنگ حسینی فرماندهی انتظامی شهرستان مینودشت ، ستوانیکم سمیعی را بعنوان فرمانده جدید انتظامی بخش کوهسارات معرفی نموده واز زحمات فرمانده سابق سروان مصطفی لو با لوح سپاس تقدیربعمل آمد
تودیع ومعارفه فرمانده انتظامی بخش کوهسارات  شهرستان مینودشت
تودیع ومعارفه فرمانده انتظامی بخش کوهسارات  شهرستان مینودشت

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 1164
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 953

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 379
بازدید ماه:1487
بازدید سال:8120
بازدید کل:1184102