عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » رونق اقتصادی استان باید با استفاده از همه ظرفیت ها ایجاد شود


رونق اقتصادی استان باید با استفاده از همه ظرفیت ها ایجاد شود

رونق اقتصادی استان باید با استفاده از همه ظرفیت ها ایجاد شود

استاندار گلستان با تاکید بر پتانسل ها و استعداد های موجود در استان، اظهار کرد: باید با استفاده از همه ظرفیت های موجود در استان رونق اقتصادی ایجاد شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی، عصر چهارشنبه (یکم آذر) در نشست با جمعی از کارآفرینان برتر استان تصریح کرد: خوشختانه این استان برای جهش در مسیر رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال ظرفیت های خوبی دارد و باید زمینه بهره گیری از آن را فراهم کرد.
وی افزود: دستگا های اجرایی و مرتبط باید ظرفیت های خود در حوزه اشتغال، رفع موانع تولید را به روز کنند و از پتانسیل صنایع ، کارآفرینی امید و ... در این راستا استفاده شود.
وی با تاکید بر استفاده از ایده آفرینان استان در حوزه های اشتغال با توجه زیرساخت های اولیه این کانون یادآور شد: این قشر بهترین تجربه را برای ارائه راهکار در رونق اقتصادی استان دارند که با ایجاد اتاق فکر و فعال کردن کار گروه های تخصصی زیرمجموعه، از ایده های آنان استفاده خواهد شد.
استاندار گلستان خاطر نشان کرد: کارآفرینان با طرح ایده های خود ، پیگیری آن را در قالب مطالبه از مسئولان بخواهند تا بتوان با اجرایی کردن ایده ها نوین آنان روند رشد و توسعه استان را تسریع کرد.
دکتر هاشمی افزود: برای شتاب گرفتن توسعه استان از مکاتبه های 10 سال اخیر استانداران گلستان استفاده خواهم کرد و در این راه طی یک ماه اخیر توانسته ایم دستور اجرایی 20 نامه گذشته را با پیگیری از مسئولان کشوری دریافت کنیم.
وی یادآور شد: امسال 2 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای رونق اقتصادی استان تخصیص یافته که حدود هزار میلیارد تومان آن در حوزه تعاون و کارآفرینی برای ایجاد اشتغال است.
لازم به ذکر است در این نشست برخی از کارآفرینان استان در مورد ظرفیت های بکر گلستان در حوزه های مختلف ایجاد اشتغال، راهکارهای رفع موانع فعالیت، توجه به بازار مصرف با ایجاد فن بازار از سوی دستگاه های مرتبط مطالبی را بیان کردند.

رونق اقتصادی استان باید با استفاده از همه ظرفیت ها ایجاد شود


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 563
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1393

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 203
بازدید دیروز: 1058
بازدید ماه:1305
بازدید سال:7938
بازدید کل:1183920